Zmodyfikowaliśmy widok portalu TFG dla zalogowanych przedsiębiorców, aby dostarczyć użytkownikom więcej ważnych informacji. Poniżej opisujemy, co uległo zmianie.
Powiadomienia
Na górze strony głównej wyświetlamy komunikat o nieprzeczytanych powiadomieniach. Komunikat pojawia się wtedy, kiedy użytkownik otrzyma od nas nowe powiadomienie. Aby przeczytać jego treść, wystarczy wybrać przycisk Zobacz wszystkie. Umożliwia to przejście do historii otrzymanych powiadomień dostępnej w zakładce Powiadomienia.
Salda
Sekcję dotyczącą sald składek TFG i TFP uzupełniliśmy o informacje na temat poszczególnych składowych danego salda. Przy każdym saldzie znajduje się symbol umożliwiający jego rozwinięcie. Po rozwinięciu salda można sprawdzić:
- sumę należności, czyli składek do opłacenia,
- sumę nadpłat, czyli nierozliczonych wpłat do uwzględnia przy dokonywaniu kolejnej wpłaty,
- sumę do zarachowania, czyli składki do potrącenia przy składaniu kolejnej deklaracji
- numer konta do wpłat.
W sekcjach sald TFG oraz TFP umieściliśmy również przyciski umożliwiające opłacenie składek online. Przypominamy, że księgowanie wpłat może trwać do kilku dni i salda widoczne na Portalu TFG nie są aktualizowane od razu po dokonaniu wpłaty, tylko po jej zaksięgowaniu.
Do salda opłat z wniosków TFP dodaliśmy więcej szczegółów, takich jak nazwa zdarzenia, numer rachunku oraz wysokość należności do opłacenia.
Deklaracje
Pod sekcją sald na stronie głównej znajdują się dwa obszary zawierające informacje na temat deklaracji TFG oraz TFP. Obszary podzielone są na trzy zakładki.
W zakładce Błędne widoczne są deklaracje, które zostały już złożone, jednak zawierają błędy i konieczne jest ich poprawienie. Przy każdej deklaracji znajdują się opcje umożliwiające złożenie korekty oraz zapoznanie się z opisem błędu.
W zakładce Poprawne widoczne są deklaracje, które zostały już złożone i są prawidłowe. Przy każdej deklaracji znajdują się symbole umożliwiające złożenie ewentualnej korekty oraz pobranie deklaracji w postaci pliku PDF.
W zakładce Zaległe widoczne są miesiące, za które deklaracje nie zostały jeszcze złożone, a termin na ich złożenie już minął. Przy każdym miesiącu znajduje się opcja pozwalająca na złożenie zaległej deklaracji.
Zakładka Wpłaty
W zakładce Wpłaty dodaliśmy listę zawierającą wszystkie obszary, w których są dokonywane wpłaty. Aby rozwinąć listę, należy wybrać symbol znajdujący się przy polu „rodzaj wpłaty”. Po wybraniu jednej z dostępnych na liście pozycji, w tabeli niżej pojawi się historia dokonanych płatności w wybranym obszarze.